Send News. Want a reply? Read this. More in the FAQ.   News Forum - All Forums - Mobile - PDA - RSS Headlines  RSS Headlines   Twitter  Twitter
Customize
User Settings
Styles:
LAN Parties
Upcoming one-time events:

Regularly scheduled events

Evening Consolidation

View
6 Replies. 1 pages. Viewing page 1.
< Newer [ 1 ] Older >

6. Re: Evening Consolidation Feb 1, 2012, 14:25 Wowbagger_TIP
 
yuastnav wrote on Feb 1, 2012, 11:47:
Haha, I am just loving the comments in the forums.
"Omg those PC guys always get everything and Console gets nothing although everyone knows that console is best anyway and everyone plays on console blabla."

Riiight.

[edit]
Stuff like this almost borders on trolling.
Wow. That's the most retarded thing I've read today, and it's already after noon!
 
Avatar 9540
 
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts." -- Bertrand Russell (I think...)
Reply Quote Edit Delete Report
 
5. Re: Evening Consolidation Feb 1, 2012, 11:47 yuastnav
 
Haha, I am just loving the comments in the forums.
"Omg those PC guys always get everything and Console gets nothing although everyone knows that console is best anyway and everyone plays on console blabla."

Riiight.

[edit]
Stuff like this almost borders on trolling.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
4. Re: Evening Consolidation Feb 1, 2012, 08:24 Beamer
 
WyldKat wrote on Jan 31, 2012, 22:27:
xXBatmanXx wrote on Jan 31, 2012, 22:23:
It is funny to read butthurt comments from console fan bois crying over the fact that a PC game ported to their crappy inferior system isn't getting the same support that the PC version gets.

It is a bit amusing isn't it? They will likely care and rage about it for a few days then go back to Clone of Duty.

You know, if they said this crap about PC gamers you'd have an aneurysm, but it's perfectly alright for you to say it about them, eh?


This entire "us vs. them" mentality is idiotic, anyway.
 
-------------
Music for the discerning:
http://www.deathwishinc.com
http://www.hydrahead.com
http://www.painkillerrecords.com
Reply Quote Edit Delete Report
 
3. Re: Evening Consolidation Feb 1, 2012, 08:16 WarpCrow
 
Hey, I feel for them. When Fable 2 turned out to be console exclusive, I was mad, and as a result abandoned that franchise as a customer even when Fable 3 returned to PC. However, when you choose to support a closed platform managed by a company that doesn't give a shit about indie devs, you can't be surprised when they jump ship.  
Reply Quote Edit Delete Report
 
2. Re: Evening Consolidation Jan 31, 2012, 22:27 WyldKat
 
xXBatmanXx wrote on Jan 31, 2012, 22:23:
It is funny to read butthurt comments from console fan bois crying over the fact that a PC game ported to their crappy inferior system isn't getting the same support that the PC version gets.

It is a bit amusing isn't it? They will likely care and rage about it for a few days then go back to Clone of Duty.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
1. Re: Evening Consolidation Jan 31, 2012, 22:23 xXBatmanXx
 
It is funny to read butthurt comments from console fan bois crying over the fact that a PC game ported to their crappy inferior system isn't getting the same support that the PC version gets.  
Avatar 10714
 
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. / Few men have virtue enough to withstand the highest bidder.
Playing: New dad
Reply Quote Edit Delete Report
 
6 Replies. 1 pages. Viewing page 1.
< Newer [ 1 ] Older >


footer

.. .. ..

Blue's News logo