Send News. Want a reply? Read this. More in the FAQ.   News Forum - All Forums - Mobile - PDA - RSS Headlines  RSS Headlines   Twitter  Twitter
Customize
User Settings
Styles:
LAN Parties
Upcoming one-time events:

Regularly scheduled events

User information for Jack

Real Name Jack   
Search for:
 
Sort results:   Ascending Descending
Limit results:
 
 
 
Nickname Jackplug
Email Concealed by request - Send Mail
ICQ None given.
Description
Homepage http://
Signed On Jul 30, 2008, 16:28
Total Comments 672 (Apprentice)
User ID 52166
 
User comment history
< Newer [ 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ] Older >


News Comments > No PC Alan Wake
53. Re: No PC Alan Wake Feb 12, 2010, 16:51 Jackplug
 
its hardly gonna revolutionist pc gaming as its only a adventure and doesnt look that good tbh..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > More Crysis 2 Details
7. Re: More Crysis 2 Details Feb 11, 2010, 09:46 Jackplug
 
need a uber pc just to get 30fps!!  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > WoW's Chinese Saga Continues
1. Re: WoW's Chinese Saga Continues Feb 9, 2010, 12:02 Jackplug
 
did anyone get that??

This comment was edited on Feb 9, 2010, 12:02.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Crysis 2 for the Holidays
7. Re: Crysis 2 for the Holidays Feb 9, 2010, 00:01 Jackplug
 
waste of time looking at it, if your pc isnt good enough dont even think about it..

This comment was edited on Feb 9, 2010, 00:01.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > AvP Demo Released Early
34. Re: AvP Demo Released Early Feb 4, 2010, 07:40 Jackplug
 
Just played the game after downloading it on steam, aliens are just too strong, predators move like robots and marines dont have a chance. So the balancing atm is completely shit!!  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > AvP Demo Released Early
28. Re: AvP Demo Released Early Feb 4, 2010, 06:00 Jackplug
 
Just tried the demo but cant find a server and i cant believe theyve messed it up by choosing the crappy L4D server choosing system, thats another game i wont be buying.. FUCKING USELESS.

This comment was edited on Feb 4, 2010, 06:07.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Direct2Drive Top 10
6. Re: Direct2Drive Top 10 Feb 3, 2010, 18:08 Jackplug
 
Once ppl play this for a few months they will realise that STO is crap!  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Starships Ahoy - Star Trek Online - New Races for Sale
12. Re: Starships Ahoy - Star Trek Online - New Races for Sale Feb 2, 2010, 18:30 Jackplug
 
I had a friend who did the closed beta and he said it was really crap, so that does it for me..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Duke Nukem Forever Footage?
17. Re: Duke Nukem Forever Footage? Feb 2, 2010, 05:48 Jackplug
 
Not interested, it might aswell be called Duke Nukem Neverever footage for all i care..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Chris Taylor Interview
11. Re: Chris Taylor Interview Feb 1, 2010, 03:26 Jackplug
 
I love strategy games and I do have a pre order for this, but now this has worried me. Im gonna cancel and wait cos I think Chris Taylor is gonna regret saying that...

This comment was edited on Feb 1, 2010, 03:27.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > On TF2 Cheaters
12. Re: On TF2 Cheaters Feb 1, 2010, 03:22 Jackplug
 
I think they should get a uniform or something over their heads for a month saying Im a cheat!

This comment was edited on Feb 1, 2010, 03:23.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Supreme Commander 2 PAL March 5
3. Re: Supreme Commander 2 PAL March 5 Jan 27, 2010, 11:53 Jackplug
 
Im no great fan of the SC2 either, robots look crappy!!

This comment was edited on Jan 27, 2010, 11:55.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Battlefield Bad Company 2 PC Beta Details
11. Re: Battlefield Bad Company 2 PC Beta Details Jan 27, 2010, 11:49 Jackplug
 
Well should be good, ive preordered it and looking forward to sampling this lovely game..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Atkinson on Aus R18+ Fight
15. Re: Atkinson on Aus R18+ Fight Jan 20, 2010, 05:26 Jackplug
 
all i will say is that atkinson is a fuck up, I feel sorry for his kids. He said that his son plays in gaming tournaments for which game kitties island adventure or mario +2yr olds version??

As for the death threats, he spat in the eyes of adults who want to do what they are allowed to be able to do as adults and that is do what ever they wish to do...

This comment was edited on Jan 20, 2010, 05:28.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Star Trek Online State of the Game
25. Re: I am enjoying the open beta... Jan 19, 2010, 18:21 Jackplug
 
I haven a friend who is playing the beta and he says it really is crap and will only continue with the game with the free few months for doin the beta, other than that its just not worth it. The pvp is just as bad aswell as the space battles as its just starfleet command stuff which is just repetitive shit, fly in circle, reverse every now and then, fly in more circles if i remember rightly??

So over all the only people who will be left playing this drivel piece of crap, will be the startrek fans who will end up saying its all there is, so they will put up with it...
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > German Truck Simulator and Demo Released
2. Re: German Truck Simulator and Demo Released Jan 17, 2010, 04:20 Jackplug
 
woo i smell boredom, 40 tons of it...  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Avatar Game: What Went Wrong
36. Re: Avatar Game: What Went Wrong Jan 17, 2010, 04:17 Jackplug
 
I just thought it was due to the fact that is was a shit game?!?!

This comment was edited on Jan 17, 2010, 04:18.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Napoleon: Total War Next Month
4. Re: Napoleon: Total War Next Month Jan 14, 2010, 14:40 Jackplug
 
will wait for a review 1st, cos the last one was fucking terrible..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > New Torchlight Editor
6. Re: New Torchlight Editor Jan 13, 2010, 11:34 Jackplug
 
A brilliant game with brilliant gfx and sfx, if you like Diablo sort of games then you will love it. Im not a fan of Diablo gameplay, but i really enjoyed this..

This comment was edited on Jan 13, 2010, 11:35.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Modern Warfare 2 Sales Top $1 Billion
14. Re: Modern Warfare 2 Sales Top $1 Billion Jan 13, 2010, 11:29 Jackplug
 
I dont really care how many has bought it, i still think its crap and with no dedicated servers its not worth the hassle..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
672 Comments. 34 pages. Viewing page 25.
< Newer [ 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ] Older >


footer

Blue's News logo