Send News. Want a reply? Read this. More in the FAQ.   News Forum - All Forums - Mobile - PDA - RSS Headlines  RSS Headlines   Twitter  Twitter
Customize
User Settings
Styles:
LAN Parties
Upcoming one-time events:

Regularly scheduled events

User information for gulo

Real Name gulo   
Search for:
 
Sort results:   Ascending Descending
Limit results:
 
 
 
Nickname None given.
Email Concealed by request - Send Mail
ICQ None given.
Description
Homepage http://
Signed On May 5, 2004, 02:33
Total Comments 61 (Suspect)
User ID 20818
 
User comment history
< Newer [ 1 2 3 4 ] Older >


News Comments > Gatherings - Quake 4 MP at QuakeCon
10. nooooo Aug 10, 2005, 00:20 gulo
 
I wanna go so bad. I've been to Quakecon 02,03 and 04 and this will be the first one I miss because I just moved out of texas. I'm gonna miss it so bad..quakecon is always a blast.
btw I liked gaylord much better than adam's mark , than again I didnt have to stay there because I lived right in dallas

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Out of the Blue
23. Re: Big Picture Jan 16, 2005, 22:14 gulo
 
yeah it's really cool
it's the same thing they use at http://www.keyhole.com/body.php?h=products&t=keyhole2LT

the more you zoom in the better the resolution gets

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > FlatOut Demo
9. No subject Nov 3, 2004, 16:46 gulo
 
i'm downloading as we speak
this was one of the most popular games at Nvidia booths at Quakecon 04


 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Site Seeing - FlatOut
1. I can't wait ! Aug 30, 2004, 12:37 gulo
 
for me this is the most anticipated game right now

oh, and I think HL2 will be nice too
This comment was edited on Aug 30, 12:37.
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > S.T.A.L.K.E.R. Co-Op in Doubt
1. No subject Aug 26, 2004, 23:17 gulo
 
why game developers hate co-op even though the players love it and ask for it all the time ?

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Half-Life 2 Preloads Steam Ahead
1. first !!! Aug 26, 2004, 23:16 gulo
 
hmm so I can pre-load for free and then hackers will release patch that will make the game work w/o paying?

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > FlatOut Delay, Site, Trailer
1. No subject Aug 17, 2004, 00:46 gulo
 
that game looked awesome at Quakecon. Great graphics, and funny gameplay

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Ships Ahoy - DOOM 3
23. here it is ! Aug 3, 2004, 11:07 gulo
 
I better get my copy today
doom3...doom3...doom3

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > DOOM 3 Midnight Madness
16. No subject Aug 2, 2004, 14:39 gulo
 
the Plano store is minutes from my home but alas - I have to wait until we get it at my compusa store because I can get it for $39 and I'm not paying $55 just to get it half a day earlier...yeah I am cheap bastard

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > DOOM 3 Trailer
51. No subject Jul 31, 2004, 13:11 gulo
 
stores that sell stuff (dvds, games, etc) before official release can get fined big time
that's why I won't be able to buy Doom 3 in my compusa store before tuesday...
We still don't have it anyway, and since we dont receive anything on weekends, we better get it on Monday

btw, you can get Doom 3 strategy guide for $9.99 (regular price $20) with purchase of DOom3

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > DOOM 3 at G4
58. No subject Jul 31, 2004, 00:21 gulo
 
new video is pretty cool
now I just want that damn game...


 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > DOOM 3 Hardware Guide
76. Re: power supply Jul 29, 2004, 22:44 gulo
 
PATA? does that stand for Pussy ATA?

yeah. I had chance to exchange my 250 GB disk for 250 GB SATA disk for free but I just don't have enough space to back up my whole HD so I had to let it go

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > DOOM 3 Hardware Guide
75. Re: MMm.... Jul 29, 2004, 22:43 gulo
 
yeah it does same thing on mine.
I ran my first test and I got 10000 score but every test I ran since only gives me about 8000..weird
And my clockspeed is always different and always wrong (like 7 MHz)

anyone knows ETA for 3dmark2004 ?

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Out of the Blue
98. Re: HOLY SHIT ! Jul 29, 2004, 22:40 gulo
 
Btw, I noticed that you can't find a geforce 6800 for under $410 anymore, even on pricewatch. I guess the demand is greater than the supply.

I bought mine at cost for $320 at compusa 2 weeks ago. 6800GT that is.

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Pacific Assault Demo Delayed Again
4. No subject Jul 29, 2004, 22:20 gulo
 
God bless doom 3 !
All we're hearing from everyone for the last year is delay, delay and more delay...
bring on D3 and let's forget about the rest..

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > DOOM 3 Hardware Guide
70. power supply Jul 29, 2004, 22:18 gulo
 
I have AMD 64 3200, two maxtor PATA HDs (200+250 GB), one dvd-rom, one dvd-rw and geforce 6800 GT all running on Antec 350W PS.
I was really worried when I bought my 6800 that it's not gonna be enough but everything runs just fine...

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > BF Vietnam Patch
10. No subject Jul 29, 2004, 00:33 gulo
 
I thought they were going to add pacific 1942 maps in this one
Wake rulez!

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Half-Life 2 Imminent?
53. Re: Year of the Game! Jul 29, 2004, 00:30 gulo
 
WOO HL2! Fuk DOOM 3 and it's stupid XP only BS.

haha, looks like win98 owners are really a mean bunch as the other thread proved.
I am looking forward to HL2 and I will buy it though I would prefer to have it released AFTER I finish Doom 3 SP. Nothing like having 2 AAA titles released at the same time and not knowing what to play first..

though constant announcements from Valve are kinda getting old..I am with the shut-up-until-it's-really-done crowed on this one

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Half-Life Hitbox Follow-up
3. No subject Jul 28, 2004, 11:37 gulo
 
hehe

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > No Win98 DOOM 3
33. good riddance ! Jul 27, 2004, 22:16 gulo
 
When I first installed XP I kept dual boot for win 98 so I can play my games in win98 and do everything else in XP. Well it turned out that I never ever actually went to 98 because all games worked perfect in XP so when I upgraded hard drive I just ditched 98 altogether

 
Reply Quote Edit Delete Report
 
61 Comments. 4 pages. Viewing page 1.
< Newer [ 1 2 3 4 ] Older >


footer

.. .. ..

Blue's News logo