Send News. Want a reply? Read this. More in the FAQ.   News Forum - All Forums - Mobile - PDA - RSS Headlines  RSS Headlines   Twitter  Twitter
Customize
User Settings
Styles:
LAN Parties
Upcoming one-time events:

Regularly scheduled events

User information for Wanker

Real Name Wanker   
Search for:
 
Sort results:   Ascending Descending
Limit results:
 
 
 
Nickname Wildone
Email Concealed by request
ICQ None given.
Description
Homepage http://
Signed On Nov 14, 2003, 20:05
Total Comments 2652 (Senior)
User ID 19388
 
User comment history
< Newer [ 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ] Older >


News Comments > Star Citizen Passes $26 Million
10. Re: Star Citizen Passes $26 Million Nov 4, 2013, 20:13 Wildone
 
Woohoo cant wait to play the toilet flushing mini game of the most immersive space game in human HISTORRRRRRRRRRRRRRRRRYYyyyYyy  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Oculus Rift 2014 Release Plans
27. Re: Oculus Rift 2014 Release Plans Nov 3, 2013, 01:29 Wildone
 
Have tried it, its 100% immersive I wouldn't wanna play a game without it now.  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Arma 3 Campaign Release
1. Re: Arma 3 Campaign Release Oct 31, 2013, 19:49 Wildone
 
They make it look all exciting N shit, then I remembered its Arma heh..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Battlefield 4 Antialiasing Tip
1. Re: Battlefield 4 Antialiasing Tip Oct 30, 2013, 10:40 Wildone
 
just a lil case of Consolitus  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Evening Safety Dance
5. Re: Evening Safety Dance Oct 28, 2013, 23:16 Wildone
 
This President doesn't seem to know anything his huge ass government is doing, its all so convenient..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > CoD Ghost Requires 6MB of RAM
10. Re: CoD Ghost Requires 6MB of RAM Oct 23, 2013, 19:23 Wildone
 
Wtf for? Its not like its open world?! I think they were probably too lazy to optimize so just said fuck it  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Star Citizen Hits $24M; New Video
42. Re: Star Citizen Hits $24M; New Video Oct 23, 2013, 15:02 Wildone
 
Too many people want dumb ass things, now its fire fighting sim inside the space sim?!! DAMN!  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Red Baron Remake Kickstarter
23. Re: Red Baron Remake Kickstarter Oct 22, 2013, 22:04 Wildone
 
You haven't tried the occ rift yet..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Red Baron Remake Kickstarter
14. Re: Red Baron Remake Kickstarter Oct 22, 2013, 18:51 Wildone
 
Then why not fly around in a pink & purple world, you will be perfectly happy!  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Red Baron Remake Kickstarter
12. Re: Red Baron Remake Kickstarter Oct 22, 2013, 18:24 Wildone
 
AH YES I knew what this reminded me of! Doesn't look like things have improved much since 1999 lol

http://www.youtube.com/watch?v=e3oElW0m9Pw
 
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Red Baron Remake Kickstarter
11. Re: Red Baron Remake Kickstarter Oct 22, 2013, 18:23 Wildone
 
There's this thing called 'Immersion' though, by your logic why not just make everything flat shaded polygons? If your going to attempt to do something like convince me Im really flying a plane above the earth it kinda breaks it for me if everything looks 'funny'. Sorry its about the whole package. Either go for it or do something super stylized then  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Red Baron Remake Kickstarter
7. Re: Red Baron Remake Kickstarter Oct 22, 2013, 17:08 Wildone
 
I honestly thought that video was from 1998, the scenery sucks ass its like WOW cartoony style. With ROF & IL2 stuff out there I dont know..  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Titanfall in March; $250 CE Preorders
5. Re: Titanfall in March; $250 CE Preorders Oct 22, 2013, 16:20 Wildone
 
wow I totally believed every single one of those gamer comments in this video! EVERY SINGLE ONE!  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > TotalBiscuit's Day One Garry's Incident Review Returns
14. Re: TotalBiscuit's Day One Garry's Incident Review Returns Oct 21, 2013, 18:41 Wildone
 
WTF is this game it looks horrible? Was there some kinda hype behind it with the cool kids? *Hurl*  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Star Citizen Passes $23M; Hangar Spaceflight Mod Video
20. Re: Star Citizen Passes $23M; Hangar Spaceflight Mod Video Oct 19, 2013, 23:16 Wildone
 
This should be FPS Space Ship combat FIRST & FOREMOST. In no way is it an afterthought or should be, everything should come secondary to that.  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad Early Access Next Month
6. Re: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad Early Access Next Month Oct 18, 2013, 11:37 Wildone
 
Yea thats true, but in any case they better have some kind of good campaign and good MP too  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad Early Access Next Month
2. Re: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad Early Access Next Month Oct 18, 2013, 10:44 Wildone
 
Why bcus of the CLOD debacle  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Star Citizen Hits $21M; Video & Hangar Patch Released
33. Re: Star Citizen Hits $21M; Video & Hangar Patch Released Oct 14, 2013, 18:00 Wildone
 
Of course, 87% idiots who wanna be able to pick shit out of the nose vent as a mini game :\  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Star Citizen Hits $21M; Video & Hangar Patch Released
7. Re: Star Citizen Hits $21M; Video & Hangar Patch Released Oct 14, 2013, 11:59 Wildone
 
I know, I was psyched about this but they are listening to all the fan boys and there is no way in hell half of this stuff is gonna get done. And all those fan boys are gonna be seriously pissed. They shoulda just stuck to making it the be all/end all of space combat. Not GTA Space.  
Reply Quote Edit Delete Report
 
News Comments > Star Citizen Hits $21M; Video & Hangar Patch Released
4. Re: Star Citizen Hits $21M; Video & Hangar Patch Released Oct 14, 2013, 11:11 Wildone
 
Dunno, I'd rather they focus on huge ass capital ships I can fly all over and inside than fish tanks and FPS combat but thats just me.  
Reply Quote Edit Delete Report
 
2652 Comments. 133 pages. Viewing page 11.
< Newer [ 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ] Older >


footer

Blue's News logo